Tråktisdag

God morgon på er! Tisdag idag, men för mig känns det snarare som måndag då jag och Livia var lediga igår. Vi hade en skön dag idag, var på Maxi och handlade, promenerade med Novis och avslutade dagen på bästa vis med Minisim på Åby! Idag är det däremot inte lika skoj... Livia ska till dagis strax, och vid 13 börjar jag jobba, till 19. Det som är bra med att jobba senare är ju att Livia inte behöver vara så många timmar på dagis, men jag hade mycket hellre börjar tidigt och fått sluta tidigare! Så trist att missa eftermiddagen/kvällen med Livia! Men men, jag jobbar nog inte här resten av livet, den som lever får se...

Här kommer några bilder från vår promenad igår, vi hittade några hästar på vägen :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

tack snälla!

Vilka underbara bilder du bjuder på.Så mysigt med hästar, Ella älskar verkligen djur!

Kram

2012-10-10 @ 22:54:02
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0