Rastar mig

Är på jobbet idag, och har just nu lite rast... Något jag ser mycket fram emot på nya jobbet är att förhoppningsvis få lite lunchsällskap av kollegor. Som det är nu är vi inte så många och oftast är det jag och IPhonen som lunchar ihop :) Något som kommer bli en utmaning med nya jobbet är arbetstid och dagistid. Vi vill ju verkligen inte ha Livia på dagis från 7-17, men förhoppningsvis kan vi pussla lite med flexen! idag går Livia sin längsta dag hittills på dagis, 9-17. Känns som att det är gränsen, nästan lite långt... 7 timmar har innan varit vår smärtgräns.

Igår hade vi förresten en mysig eftermiddag, goa Gittan med dottern Edith och sonen Algot var på besök. Det skiljer bara fyra dagar på Livia och Edith och det busades (och kivades, men inte så mycket idag!) en massa!

Slänger in en bild jag gjort i Instacollage från skogen häromdan, så ska jag strax återgå till jobbet mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0