Ny på jobbet

Första dagen på nya jobbet avklarad! Känns bra, även om jag mest lyssnat, blivit informerad och hängt med idag. Börjar ju egentligen inte förrän 19/11 men då jag inte jobbar varje dag på mitt nuvarande jobb kommer jag finnas på plats några dagar i veckan tills dess för att komma in lite i det, vilket känns super! Skönt folk och roliga arbetsuppgifter so far, dagen gick jättesnabbt, vilket känns som ett bra tecken! Ska dit imorgon och på onsdag med.

Lillskruttan fick vara på dagis längre än vanligt idag, jag hämtade henne och vi åkte direkt till veckans höjdpunkt - simmet! Middagen skulle intas där innan sim men fröken var inte vidare sugen. Lång dag på dagis + äta dåligt = ingen ork till sim... Det som brukar vara det roligaste som finns blev idag katastrof. Efter typ tio minuter i vattnet bröt älsklingen ihop fullständigt och var helt otröstlig... Det var bara att kliva upp och åka hem. Får hoppas på bättre dagsform framöver, annars får vi kanske försöka byta simtid till en helgdag istället, blir kanske för mycket med längre dag på dagis och sim på samma dag...

Gårdagen blev förresten fylld av utehäng! Mötte upp kusinerna Holm och åkte till skogs för att leka och grilla korv, en toppendag! Avslutar med några bilder från det och checkar sedan ut för idag, gonatt!


Kommentarer
Postat av: Hassehopp

Finns det lekplats i skogen...?? :-P

2012-10-22 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0