Mot en spännande framtid

Idag fick jag samtalet jag hoppats på, om en månad börjar jag nytt jobb! :) Arbetslivssekreterare mot ungdomar 16-25år på Kompetenscentrum i Kungsbacka! Närmare, högre lön, arbetskamrater och nya spännande arbetsuppgifter. Ska bli så kul! Trivs helt okej på mitt nuvarande jobb och fick finfint erbjudande därifrån nu också, men jag känner mig nöjd med mitt beslut och känner att det är dags att prova något nytt. Det är en 6månaders anställning till att börja med med ev chans till förlängning, så vi börjar med detta halvåret så får vi se vad som händer sen!

I övrigt har vi haft en skön ledig dag med skogspromenad, kusinhäng och sim! Nu ska jag glo på Ensam mamma söker och sedan stänga igen dessa ögon för idag!

Här kommer bild från stallet igår, lycklig Livia på finaste Ior!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0