Helgmys

Så var denna vecka till ända snart också. Har fått in tre dagar på nya jobbet, en dag på gamla och en ledig dag med min Livia. Den spenderade vi på Ica Maxi, Skopunkten och på promenad och lekplatshäng. Så nu är Livia redo för vinter med varmfodrade gummistövlar och varma vinterskor! Och tur var väl det, för i morse när vi gick upp stod termometern på -3 och det var helt vitt ute, härligt tycker jag! Gärna kallt och krispigt istället för blött och rått! Ted är iväg och jagar så jag och Livia inledde dagen med promenad med Nova, lite lek i trädgården och sen iväg på barnrytmik som vi går på varje lördag i Billdal. Efter dans och sång sover nu skruttan gott och jag slappar i soffan. Vad eftermiddagen bjuder på får vi se. Inatt ska Livia och Nova sova hos mormor och morfar då jag och Ted ska på partaj i stan.

Jag och Livia skar en Halloweenpumpa igår också förresten. Verkar råda oenigheter om när denna högtid egentligen ska firas, kanske är det nästa helg som är mer rätt, men då är vi bara lite före! :) Här kommer några bilder på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0