Åh dyk!

Ganska nyss hemkommen från ett arbetspass på Vattenkompaniet. Har ju sedan drygt tre år tillbaka arbetat extra som baby- och minisiminstruktör hos Aqua Barn. Numer har jag inget eget pass då jag kände att det blev lite för mycket, utan hoppar istället in lite då och då när det finns behov. Idag var jag med de allra minsta småttingarna, och det var superkul. Det senaste har jag mest varit med de lite äldre barnen så det var roligt att få umgås med lite bebisar. Och fler bebisar lär det bli imorgon och på lördag när jag ska jobba på Baby & Barn -mässan med. För övrigt har babysimmet varit (och är såklart) det bästa tänkbara extrajobbet, det är så kul och givande, och viktigt! Vattenvana och säkerhet är så galet viktigt, och att barnen lär sig att ha respekt för vatten och lär sig självräddningsövningar är verkligen en så otroligt lätt sak att lära som kan vara skillnad på liv och död. Ja ni hör ju? Världens bästa grej. Så simmar ni inte redan med ert barn (0-6år) så kom och besök oss på mässan, vi har fina mässerbjudanden med!


Här är Livias kusin Julia när hon simmade för mig (i bakgrunden) för snart tre år sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0