2012-02-28

Suck! Här hade jag skrivit ett inlägg, kommit en bra bit på vägen, och så kom jag åt någon nedrans knapp så allt försvann! Jag hade i korta drag skrivit typ att jag jag är sjuk och hemma från skolan och att jag ska jobba på Baby & Barn-mässan i helgen och stå i Aqua Barns monter, vilket ska bli superkul! Kom gärna och säg hej om ni är där!

Livia mår fint hon i allafall, även hon har varit sjuk hit och dit och förkyld i omgångar, men det är väl som det brukar vara den här årstiden och när man går på dagis. Lillskruttan pratar som bara den nu, det är så himla roligt att höra och hon får så mycket komlimanger för att hon är så duktig, vilket hon såklart är! Nu kan vi verkligen ha konversationer med henne och hon kan på riktigt säga vad det är hon vill och inte (och det gör hon kan jag tala om, vilja av stål!).

Jag vill knappt skriva det, men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här... Nu ska jag försöka sätta mig och göra lite skolgrejor, får se om huvudet går med på det.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0