Nu sitter jag på bussen in till skolan. De...

Nu sitter jag på bussen in till skolan. Det är smidigt med buss faktiskt, fast jag har inte saknat trängseln på morgonbussarna... Att sitta och plugga lite inför föreläsningar och planera lite känns inte helt aktuellt när man sitter inklämd som en salt sill och vill undvika att armbåga grannen i sidan gång på gång... Måste köpa nya hörlurar till Iphonen med så kan jag iallafall lyssna på lite musik. Idag blir det skola till 12, sen hem och till BVC med Livia. Hon har inte varit på sin ettårskoll ännu då vi fått ställa in två tider pga sjukheter. Så idag blir det vaccination och läkarundersökning. Får hoppas hon slipper feber den här gången! Inskolningen på dagis går fortsatt bra. Igår var dock vår inskolningsfröken sjuk så jag fick stanna med henne hela dagen. får se hur det går för henne och Ted idag. Hoppas er dag blir fin! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0