Skrytmoster

...är här igen!
Jag bara måste få skryta och tala om vad min träning givit för resultat. Tror jag nämnde det för ett tag sen men sen jag började väga och mäta i februari har jag förlorat:

-10kg
-9cm i midjan
-5cm på vardera lår

Och jag är så nöjd! Jag är nere på min inskrivningsvikt jag hade när vi skrev in oss på MVC, även om magen inte är fullt så fast som innan. Jag får på mig nästan alla kläder som innan jag blev gravid. Återigen är sladdermagen ivägen på vissa plagg, men ändå! För bara några månader sen fick jag inte ens upp byxorna över knäna!
Jag ser gärna att jag går ner ytterligare några kilon, men jag har inte alls samma stress och panik över det längre. Innan mådde jag dåligt över hur jag såg ut och att jag inte fick på mig alla mina kläder, nu är det roligt att öppna garderoben och kunna välja på riktigt! Nu tänker jag försöka hålla igång med o springa och powerwalka och äta hyfsat på veckorna, går jag ner så gör jag och det hade ju varit kanon, men upp tänker jag iallafall inte gå!

Idag har jag hunnit med en joggingtur med Nova, babysim med Livia och sedan lite träning med Nova på ängen. Ted har snickrat ihop ytterligare ett agilityhinder så nu kan vi faktiskt träna lite hindersug och byten, kul! Massa mer energi från älskling Nova också, då blir matte glad i hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Skryt på...du är suuuuper duktig :)

2011-05-13 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0