Monday morning

..nja, morgon är det kanske inte längre, men lunch iallafall.
Vi har haft en jättebra helg! I fredags var Anna och Fredrik här på middag. Vi grillade och åt gott och drack ett par glas vin. Mysigt! Lördagen sedan spenderade vi på mamma och pappas altan där vi solade och njöt i det fina vädret. På kvällen var det dags för inflyttningsfest hos Niklas och Frida. Livia var hos mamma och pappa och sov där hela natten! Första natten borta ifrån mamma och pappa. Men det gick finfint! Hon sov bra och verkade inte sakna oss nämnvärt. Skönt att veta att det funkar så bra! Dock blev vår första barnfria natt inte så lång då vi inte ramlade i säng förrän närmare fyra och jag mådde som förtjänt dagen efter, men vi hade en mycket rolig kväll hos Niklas och Frida!

Söndagen bjöd på kalas för kusin Adam som fyllde 16, och strax efter åtta stupade jag i säng. Trött men mycket nöjd med helgen!

Idag har vi änsålänge hunnit med en härlig långpromenad med Lisa och Hugo. Livia sover middag nu och jag har slängt i mig lite lunch. I eftermiddag blir det babysim! Ska bli roligt att träffa Oscar och Åsa igen, det har ju varit påskuppehåll och vi har varit sjuka med mera.

Förresten så har lillskruttan fått två tänder till, i överkäken. Och fler är på G! Ser ut som att hela övre tandraden ska hoppa ut! Lite gnälligt och besvärligt är det, men hon är duktig vår stjärna. Idag har hon ålat sig fram en liten bit med, tänk vad skönt om hon kommer på det så jag kan få gå raklång här hemma, det är bara gå som gäller nuförtiden, och då måste man ju hålla i mammas händer...

Slänger in några bilder från förra helgen när vi var nere i Sandö vid havet. Kramohej!


mammas lilla tomte :)


:)


<3


Fina Nova i sitt rätta element!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0