Måndag

Sorry för dålig uppdatering. Det har varit väldigt förkylt här i Vallda den senaste veckan. Snor, hosta, feber och gnällig bebis. Nu börjar även jag känna av det i halsen... Livia börjar bli bättre nu dock, och idag var vi faktiskt iväg på babysimmet. Sista gången innan sommaruppehållet. Trist. Ska verkligen försöka komma iväg och bada med henne under sommaren också så vi håller igång vattenvanan, hon är ju så duktig och tycker det är så kul! Det gick finfint idag och hon dök, sparkade, klättrade på stången och allmänt levde fisk!
I övrigt har dagen bjudit på promenader med Nova, lek på lekplats med gunga, rutschbana och annan gunga.

Helgen som var bjöd i sin tur på avslutningsmiddag i fredags med min gamla klass, de är ju färdiga Socionomer nu, galet! Jag fick vara med och fira dem och äta god mat, hade superkul och det kommer kännas konstigt att börja skolan till hösten utan dem. På lördagen styrde jag, Livia och Nova kosan mot landet med mamma och pappa. Ted var iväg på annat håll. Söndagseftermiddagen spenderades slutligen hemma hos Niklas och Frida där Fridas mamma var på besök. Trevligt!

I övrigt har jag inte jättemycket att dela med mig av. Veckan är änsålänge inte så uppbokad, så det ska bli spännande att se vad den fylls på med. Nu ska jag snart ta och parkera min trötta kropp i sängläge, och vi hörs snart igen! So long!

Här kommer två bilder från middagen i fredags, tagna med mobilen så kvaliten är lite sådär...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0