Buzzador goes Loppi.se

Jag har ju berättat tidigare om buzzador.se där jag är medlem. På Buzzador får man testa olika produkter, tjänster med mera som ännu inte kommit ut på maknaden alternativt är nya på marknaden. Man får testa på och även låta sina vänner testa, och sedan rapportera vad man tyckte.

Den här gången buzzar jag hemsidan loppi.se som fungerar ungefär som Tradera med skillnad att det enbart är barnrelaterade grejor som säljs eller auktioneras ut. Jag har lagt ut en annons för auktion än så länge, ska leta reda på fler grejor jag kan tänkas vilja bli av med. Här är min annons: http://loppi.se/a/barnvagnshangeskotbordsmobil-10351

Än så länge tycker jag sidan verkar bra. Lättanvändlig och bra att det bara finns barnsaker för oss med barn :) Än så länge är den ju inte fullt så stor som tillexempel Tradera där det ju finns mycket mer grejor, men jag tror det är en bra idé. Något som också är himla bra är att de skänker pengar till välgörenhet för varje auktion eller annons som skapas. Jag fick välja vad "mina" pengar skulle gå till och valde Childhood.

Vill du också bli en Buzzador?
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är plask):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=plask

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=plask&lang=SE


Och kika gärna in på loppi.se och se vad du tycker också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0