Shoppingdagar två

Halloj! Både igår och idag har jag och Livia varit ute på shoppingupptåg! Livia har börjat tycka att det är lagom kul att både åka bil och vagn, men med lite mutning i form av majskrokar, leksaker och lite kommauppurvagnenpauser har det gått fint! Här är lite av det vi hittade:


Ni som känner mig väl vet att jag äälskar semlor, kunde inte låta bli den här!


Fin rödrandig body, båda dessa var från Lindex.


Ett par mörkblå ursöta Converse!



Sedan bidde det en tunika till mig också. En genomskinlig med gråsvart leopardmönster och ett brunt läderskärp i midjan från Vila. Finfint! (hittade ingen bild på nätet så det får bli en på mig när jag har den på mig en annan dag)

Hoppas ni får en fin fredagkväll, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Caroline

idag är det min tur att göra stan UTAN barnvagn.. kommer bli knasigt =) Hoppas i får en fin lördag.Vädret är ju underbart kram kram

2011-03-05 @ 10:00:35
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0