Grattis älskling!

Vid den här tiden för exakt ett år sedan hade mitt vatten precis gått!

En timme senare hade vi nyss kommit in till förlossningen i Mölndal. Jag hade svåra smärtor och kved att jag inte skulle lösa det här. Epidural ville jag ha! Att jag redan var fullt öppen och Du på väg ut satte stopp för någon vidare smärtlindring. En dryg timme senare var Du ute. 23:47 närmare bestämt. Älskling Livia, du är det bästa som hänt oss, och jag är så glad för varje dag tillsammans med dig! Du blir bara mer och mer fantastisk och jag kan ju inte annat än älska dig så det nästan gör ont! Idag fyller du ett år. Inget år har någonsin gått så fort. Alldeles nyss var du pyttis och så hjälplös, nu tar du för dig av livet med stormsteg! På samma gång känns det som du varit hos oss längelänge, vår fina fina tjej!

Idag har varit en fantastisk dag. Livia fick sång och paket på sängen i morse, och efter städ, pill och fix kom sedan släkt, familj och gudföräldrar hit på kalajs! Massa fina paket och mycket mys. Tack för en fin dag! Skruttan har varit på toppenhumör hela dagen och som vanligt charmat oss alla!

Kort har såklart tagits, men jag har ännu inte lagt in dem på datorn. Sålänge får ni nöja er med en liten tillbakablick på året som gått:


Ute på promenad tidigare under dagen D, värkarna igång....


Mammas snutta inte många minuter gammal <3


Grodan!


Drygt en månad gammal


Kärlek!


Ca 5månader


Mitt solsken!


Mammas hjärta - 8månader


Snorig men på G - 10 månader


Redo för cykeltur!


Bild från idag, snodd från Malins Facebook. Grattis mammas älskling!












By the way så var jag på världens sagobröllop i Järvsö, Hälsningland, förra helgen! Fina bror Niklas och hans fina Frida gifte sig. Mer om det snart igen!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis i efterskott söta livia. Så fina bilder du har lagt upp på en underbrat söt liten tjej. Roligt att du gillade dagis inlägget, jag håller verkligen med i varje ord du skriver också. Klart vi vill ha fina barn, endast det bästa är bra nog =)

2011-08-08 @ 21:41:17
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Caroline

det kommer gå super bra, det är verkligen roligt, både för henne och för mig. Att titta på henne utan att hon ser är så sjukt kil. Lycka till när det är dags. kram

2011-08-14 @ 23:50:14
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0