Stora tjejen!

Livia har blivit stora tjejen och idag fått en ny bilbarnstol. Ut med babyskyddet som hon knappt kunde röra sig i längre, och in med en Maxi Cosi Mobi. Supernöjd än så länge! Tycker stolen är snygg, den är käck då den går att fälla lite när hon somnat i den, och bäst av allt: Livia verkar gilla den, hon kommer upp och ser mer, och hon kan röra sina armar i den! :) Åh, nu vill jag bara ut och åka bil med henne så hon får använda den, haha! Den enda nackdelen är såklart att babyskyddet var så smidigt att bära med sig ut och in, om hon somnat osv, men den smällen tar vi gärna!

Här kommer en bild på stolen:


En grå/svart bidde det. Fin tycker jag :) Tack Carro för hjälp med montering osv!


Kommentarer
Postat av: Caroline

vi har en teutonia spirit s3.. jag är ganksa nöjd med vagnen, det finns allt lite att klaga på, men jag tror inte det går att hitta "the" vagn.. =) krma

2011-02-23 @ 23:05:55
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0