Fuck off, nu kör vi!

Jag har glömt berätta att mitt senaste mission är att bli av med de sablans gravid/fikakilona jag samlat på mig. Sen nyår försööker vi äta nyttigare, vi har dragit ner på kolhydrater även om jag inte kan kalla vår kost för riktigt GI. Men bättre. Jag och mamma har börjat träna, och jag försöker att hålla mig borta från sötsaker iallafall på veckorna. Och det går rätt bra tycker jag. 3 kilo har försvunnit än så länge, och fler ska bort! Vi har bara hunnit med två pass på Friskis so far, ett spinningpass och ett gympapass medel. Och jag lever fortfarande! Faktiskt gick det mycket bättre än jag trott, och känslan efteråt är ju magisk. Så nöjd. Ikväll bär det av igen. Dags att spinna lite idag med! Heja Heja Mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0