Torsdagsmys

Ännu en härlig dag har passerat! Jag startade dagen med att städa, slänga ihop en god sallad för lunchen och baka smarriga kolasnittar. Vid tio kom Gittan och Edith och vi tog en mysig promenad i det härliga vädret. Sedan åt både vi och barnen lunch och flickorna fick leka en stund innan det var dags för dem båda att sova. Livia här hemma och Edith i bilen på väg hem. Tack tjejor för en mysig dag!

En stund senare kom mamma och jag gav mig av för jobb. En rolig eftermiddag med mina duktiga simmare!

Imorgon är det fredag igen, jag har inte alls hängt med den här veckan! Jag ska iväg och klippa och slinga håret, det ska bli så skönt att få fräscha upp sig igen! Senare kommer Anna och Fredrik hit på middag. Ska bli mycket trevligt!

Här kommer två av plaggen som fick följa med hem efter besöket på Frölunda Torg igår, resten fanns inte på hemsidan, men ni lär nog se dom på bild framöver :)


Superfin pikéklännig med matchande leggins. Älskar den! Livia invigde den idag och var såklart jättesnygg!


Grå t-shirtbody med "farfarsknappar". Fín med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0