Förkylning, vårväder, babysim och babybarnmässa!

Hej på er! En veckas frånvaro har det blivit från bloggen minsann, ber om ursäkt för detta!
Vi har dragit på oss en förkylning igen, hela familjen. Livia började, sen jag och nu är Ted kraxig med. Livia verkar som tur är vara den som fått det lindrigast. Hos mig satte sig det mesta på rösten vilket gjorde att jag fick sjukanmäla mig från simmet i torsdags, trist! Vill inte vara borta mer från mina fina simmare!

Vi har sedan sist hunnit med att äta middag med våra hyresvärdar/grannar, mycket trevligt! Vi har ätit mellanmål och lunch utomhus och invigt vår grill för i år, Ted har vårröjt bland buskarna ute och gjort det fint. Vi har också gjort comeback på babysimmet med Livia, vi hade ju missat hela tre gånger irad iochmed alla sjukheter. Och vilkan comeback sedan! Livia dök från kanten alldeles själv för första gången, vi dök ryggsäck och gjorde dyksnurr! :) Roligt!

Igår sedan var det dags för babybarmässan. Vi styrde kosan in mot stan ihop med Gittan och Edith. Ekonomin vår tillåter väl inga direkta utsvävningar för tillfället, men två fina bodys från Fixoni och två ursöta mössor vart det! Och så en massa roliga gratisgrejor och prover förstås :) Träffade även gänget från Aquabarn och Carro o company fårn Babyproffsen. Och såklart flera goa simmare med föräldrar, både gamla och nuvarande stjärnor!

Idag har vi varit uppe på landet och hälsat på mamma och pappa en sväng. Nu är Ted iväg och firar brorsan Kenny som fyller år och snart blir det middag och soffmys. Imorgon blir det nog stallhäng med Fia, ska bli kul o få träffa den lille Ior-busen igen!

Här kommer några bilder från vår ätautepremiär, ha en fin kväll!


Godingarna!


<3


Vinkevink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0