Sommar!

Jaa, nu är nog allt sommaren här på riktigt! ..vågar man säga så utan att det regnar och är 10grader imorgon?
Igår och idag har jag, Nova och mamma spenderat eftermiddagarna i Vallda Sandö där vi solat, badat och myst. Så nu har jag badat även i havet i år. Är ju egentligen det enda rätta, fast jag har nästan vant mig nu vid sjöar. Slippa vara alldeles salt efter man badat och inte vara orolig över att Nova dricker för mycket vatten är skönt det med.
Brännan har också byggts på bra de här dagarna. Har fått en bra grundfärg som bara blir brunare nu, me like! :) Det enda som inte riktigt nås av solens strålar är baksidan av mina ben då jag har vissa svårigheter med att ligga på magen och sola...
Imorgon bär det återigen av mot Sandö, denna gången med fina Tina. Eftermiddagen ska jag sedan ägna åt MVC-besök och date med goa fröken Parklind!

Älskling städar och är duktig här hemma nu, och jag ska nog ta och hoppa in i duschen för att bli av med allt det salta!
So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa en badring och lägg magen i det är faktiskt ganska bekvämt.

2010-07-04 @ 09:12:52
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0