Måndagsbarn

Morgon!
Här har vi vaknat till liv (gick upp nio så har faktiskt varit uppe ett tag) och hunnit med att äta frukost och klä på mig... Läst lite bloggar och kollat Facebook...
Frågan vad man ska ägna denna måndagen åt återstår dock. Jag ska pallra mig ut på en promenix med lilla Nova om en liten stund, och så ska jag hänga in lite kläder i garderoben som ännu inte blivit uppackade.
Vi lyckades nämligen få min lille bil såld förra veckan, detta då vi tänkt köpa en större där barnvagn och hund får plats. Denna större bil har dock inte införskaffats ännu, så jag är något låst här ute i Vallda. Såklart kan jag ju åka buss om det skulle bli nödvändigt, men det känns sådär lockande... (bekväm, jag vet!)
Jag tänkte i alla fall dela med mig av lite bilder från helgen som just passerat. Det har ju varit midsommar, och denna spenderades på landet ihop med mina föräldrar, Danny och Jessica. Det var en lugn men mycket mysig dag och helg som fylldes av sol, skratt, bad och god mat. Här kommer några bilder från detta:


Kransbinderi!


Fina mamma


Midsommarfina Nova <3


Och midsommarfina Jessie!


Jag och bebismagen <3


Min snygging


:)

Det var ett litet smakprov på vår midsommar, härlig var den som sagt!
De senaste dagarna har ju bjudit på ett underbart väder, och brännan har byggts på alltmer. Så härligt att få känna sig lite brun och fräsch! Det mesta känna lättare då, och alla kläder blir snyggare också!

Nu ska jag ta tag i mig själv och ge mig ut i det fina vädret med pälskling Nova. Sen får vi se vad dagen mer kan ha att bjuda på!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår dig heeelt och hållet - jag älskar att ha bil!!! (Lånar för tillfället svärförändrarnas bil =) )

2010-06-28 @ 17:50:55
URL: http://tuss83.blogspot.com/
Postat av: ulliz

Underbart fina bilder.. :0) hoppas du bebben mår bra, kramis å den får kika ut snart...

2010-06-30 @ 20:35:33
URL: http://mittalltwinton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0