Change of plans

Jag sa ju det! Bara för att jag sa att sommaren äntligen är här så regnar det idag... Eller så var det för den där spindeln Nova åt upp igår.. ;)
Tina och jag hade ju planer på att vid det här dagset ligga vid havet och steka, men icke. Nu ringde Tina igårkväll och hade fått  förhinder i alla fall, så det var kanske lika bra.
Istället för stranden lutar det nu åt skogen med Novis. Stövlarna får åka på, och kanske en regnjacka med (hua!) istället för bikinin. Sedan tänkte jag ta mig en tur in till Kungsbacka. Kika lite i affärer och fördriva tid innan det är dags för MVC. Idag ska de fastställa hur bebis ligger, hon sa att eventuellt blir det ett ultraljud om hon var lite osäker, så jag håller tummarna för det! Hade varit kul att få kika på den lille igen. Lite tråkigt att det annars bara görs ett ultraljud på hela graviditeten.

Nä, nu sitter Nova framför dörren och gnäller. Får nog ge mig ut i det härliga sommarregnet! (postitivt tänkande var det va?)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0