No more complains

Okej, jag ska aldrig mer klaga över att jag "har inget att ta på mig". I alla fall inte i byxväg. Har precis packat upp alla min jeans och långbyxor. Har inte fått tummen ur innan då jag ändå inte kan ha några av dem nu. Men gud vad jag saknar att välja och vraka bland mina jeans. Flera av dem faktiskt riktigt fina om jag får säga det själv. Nu har jag ett par mammajeans som dessutom gått sönder lite för mycket på ena knät för att vara snyggt slitna, och ett par jeansshorts att varva mellan. Ser såå fram emot att bara kunna dra på sig ett par jeans ur garderoben!

Jag hade planer på att ge en liten update av helgen som spenderades på Särö Hus med älskling och på landet med familjen, men dels sitter jag vid fel dator där inga bilder finns, dels har jag inte riktigt tid just nu.. Helgen var iallafall toppen, så mycket kan jag säga, så återkommer jag med bilder en annan gång!

Nu ska jag nämligen ta tag i mig själv och ge mig ut på en promenix med Nova, sedan bär det av till Slottskogen där det blir Picnic med David, Helene, Julia, mamma och mormor - mys!

Och förresten!!
STORT GRATTIS till fina fina Tina som fyller 23år idag!!!
puss på dig hjärtat, hoppas din dag blir toppen, ringer sen! <3


En gammal bild på oss två, grattis gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0