Tröttsamt...

Trött!!
Att, som de allra flesta faktiskt gör, arbeta hela dagarna varje vardag, är oerhört utmattande. När jag kommer hem från praktiken på eftermiddagarna är jag fullkomligt slut och hela kroppen skriker efter vila. Det tycks som att hur tidigt jag än lägger mig och hur mycket jag än sover så blir jag inte mycket piggare. Tror att mycket har att göra med att jag är "ny på jobbet" och lär mig en massa nytt hela dagarna. Hjärnan går på högvarv helt enkelt. Trots detta är det väldigt roligt och jag stormtrivs med kollegor, barnen, ja det mesta. Än så länge har jag ju inga egna ärenden och familjer som de andra, och ibland blir det en del dötid för mig, men det lär nog fyllas på med uppgifter allt eftersom!

Jag hade tänkt fortsätta berätta lite om helgen, men nu står maten uppdukad av fina älskling, så det får bli en annan dag!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0