Kräftskiva, tentaplugg och lite shopping

Halloj!
Ännu en helg har passerat, och den har varit mycket trevlig! I fredags styrde vi kosan mot Fjällbacka där det var kräftskiva planerad hos Farid och Jessica! Massa goda kräftor, goda vänner och en hel del alkohol gjorde kvällen till en toppenkväll! Jag, Farid, Johan och Erik fick även för oss att ta ett dopp i det blå, och vips så hade Jessica trollat fram fyra likadana vita baddräkter, haha! Otroligt smickrande på oss alla får jag säga....
Jag tror bilderna får tala för sig själv, här är några ifrån kvällen:


Jessica dukar iordning i den fina sjöstugan!


Snygging, kräfta och jag :P


Hela gänget kring bordet


Badpojkarna redo för ett dopp!


Jag är i! jättevarmt.. Jag lovar


En whiskey-slurk för att få upp värmen igen...

På lördagen mådde vi alla som vi förtjänade, men duktiga Ted hade gått och lagt sig i tid så vi kunde åka hemåt ganska tidigt ändå. Lilla Nova hade varit hos mamma och pappa på landet, och dit åkte vi med på lördagen! Lördagskvällen var vi hos dem, för att sedan åka hemåt på söndagen.

När måndagen kom kom även tentapluggandet tillbaka, och min stora utmaning var att få ner antalet ord. Vi fick ha max 2000 ord, och jag hade 2800... Men när dagen var slut hade jag lyckats sålla sålla sålla ner till exakt 2000 ord!

Idag har jag varit i skolan och lämnat in tentan, och sedan åkte jag till Partille och Allum. Jag kände att jag var värd lite shopping efter allt tentaplugg :)
Ett par jeansleggings och en tröja blev resultatet!

NU har vi slängt i oss lite mat här hemma, och nu ska vi packa ihop oss för att åka till skogen! Vi ska lägga ett litet spår för Nova, och även skottträna henne lite!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0