Kalashelg!

Helgen som var bjöd på en massa kalasande minsann!
Förra fredagen, närmare bestämt den 18 september, fyllde lilla Julia 1 år! Helt galet vad det här året gått fort! Hon hade kalas på lördagen, och en maassa paket, bullar, kakor och tårta fanns uppdukade!
Lilla Julia fick en alldeles egen tårta, som bara hon fick äta ifrån. Grädden och bären var mumsiga! En massa fina kläder, leksaker och böcker fick hon av alla släktingar och vänner!
Här är några bilder ifrån detta kalas:


Öppna paket!


Se så stoor jag är nu!


Tårta!!

Efter en massa tårta och goa grejor rullade jag hemåt igen. Nova och Ted stannade kvar i Kullavik. För jag skulle på nästa kalas! Fina Cicci fyllde ju också år och skulle ha party!
Även där fick vi massa gott att äta. God mat, och goooood tårta!!! Helt galet god med massa mumsig choklad - me like!
Även en del att dricka bjöds det på, och efter ett antal drinkar, vinglas och tequilashots rullade vi vidare in mot stan och till Excet där det dansades loss! Himla roligt var det!! Tack Cicci för en toppenkväll!
Här följer några bilder även från detta kalasande:


Paketöppning!


Tequila!


Några drinkar senare....

Sammantaget hade jag en toppenhelg med massa skratt och tårta! På söndagen mådde jag väl som jag förtjänade, men det var det värt! När jag senare på söndagen fick komma ner i vattnet och jobba med babysimmet piggnade jag dessutom till igen!

Nu är det dags för plugg, vi har fått vår hemtenta som ska in nästa vecka, och jag insåg när jag läste frågorna att jag nog inte läst riktigt så mycket av litteraturen som jag borde... Så nu blir det till att sätta fart!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0