Väldigt Godkänt!

...eller till och med Väl Godkänt fick jag på förra kursens tenta! Tjoho! Hade faktiskt inte alls räknat med det, så det var himla roligt! Känner mig hemskt stolt och nöjd, och jag fick bra kommentarer utav läraren som rättat.

Annars har dagen bjudit på seminarium, ett ganska slappt sådant, men det gick bra. Sedan kom jag hem och hämtade Nova för en promenix i vår nyfunna skog mede Nova. Gick hela ljusslingan idag, och hon var så duktig så! Lyssnade fint när det kom folk och andra hundar och höll koll på mig. När jag märker att hon blir lite disträ och och inte ritkigt lyssnar så brukar jag springa och gömma mig bakom närmsta träd, och vilken fart hon får!

På väg hem från skogen ringde Cicci och talade om att resultatet på tentan inte skulle läggas ut på nätet, utan man var tvungen att hämta ut den om man ville veta idag. och det ville jag ju! Så jag och Nova åkte in till skolan, där vi mötte upp Cicci, Dexter och Flamenco. Cicci var hundvakt och jag kilade in och hämtade tentorna. Nova fick leka med farbröderna och var mycket nöjd med detta!

Nu börjar det lukta mat här hemma på Fredriksdalsgatan. Kycklingen står i ugnen och såsen puttrar på spisen. Och Att magen kurrar! Ska bli gott med mat!


Här är en bild på Nova från promenaden idag. Vi hittade något väldigt konstigt på ett av träden....


Någon tyckte visst att trädet såg fruset ut. Nova tyckte detta var väldigt suspekt

Kommentarer
Postat av: Cicci

VÄLDIGT STOLTA ÄR VI ÖVER DIG!!! HEJA HEJA!!!

2009-10-21 @ 19:34:19
URL: http://dexter.nordharna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0