Oktober

..har inletts, och det har verkligen blivit höst! "det är sommar det är sommar"- besattheten i mig har börjat svalna av, och jag har till och med hängt fram höstjackan, usch! Vill ha väärme!
Helgen har passerat, och det har varit en trevlig sådan. I lördags var vi hemma hos Fredrik och Anna för inflyttningsfest. Blev rätt lugnt, men lite öl, pizza och tjöt vart det, tack för en trevlig kväll! De har en jääättefin lägenhet längst upp i Kallebäck, med en fantastisk utsikt över stan, lite avis blir jag allt! Här är några bilder från denna kväll:


Anna bakar pizza!


..och Fredrik serverar öl!


Älskling är glad :D


Ted och Christian i soffan


...där även jag hamnade :)


Tja... behövs nog inga kommentarer...


Lilla Nova hade varit hos mina föräldrar över natten, och även Julia hade sovit där. Så när vi promenerat och hämtat bilen i Kallebäck åkte vi dit för att hämta hem lillan. Hon hade haft det så bra så, men mamma och pappa var rätt trötta efter att ha varit hund- och barnvakter!
Ted och Nova åkte hem, och jag åkte till Askimsbadet för att jobba med bebisarna. Julia var jäteduktig den här gången, och dök jättefint från rutschkanan! Duktigt!

Idag är det måndag igen, och skola igen... Nya kursen är som sagt låång, och myycket litteratur! Idag har jag börjat ta tag i det hela och börjat läsa.... Om det inte vore för att jag typ alltid somnar så hade det nog gått bättre!

Imorgon börjar vi nästa kurs med Nova, det är dags för unghundskurs på Kungliga Hundar, ska bli kul att komma igång igen och få lite nya tips och ideer!

Nu ska jag kika på Hollywoodfruarna, haha! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0