Sköna lördag

Idag är både jag och Ted helt utan förpliktelser, och det är såå skönt! Vi vaknade upp i morse och funderade på; vad ska vi göra idag? Oj vad man kan uppskatta det när man haft häcken full innan.
Vi bestämde oss för att styra kosan mot Kullavik och mamma och pappa, ta en promenad i Särö Västerskog, och åka på lite andra ärenden, mys!

Jag vill förresten sända en tanke till fina Gullan som står på Slöinge djursjukhus och kämpar med en ganska illa skada hon drog på sig i torsdags, det här klarar du!

Dessutom vill jag skicka en stor kram och ett ännu större grattis till Isabel och Mike (och storebror Nelson såklart!) som häromdagen fick sin lilla Alma till världen! Ett litet mirakel.

Ha en skön lördag allesammans, det ska jag ha!
Kärlek.


Kommentarer
Postat av: bella

tack fina du! Ja det är ett litet mirakel! hoppas vi syns snart kram!

2009-11-22 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0