November

..är det nu ja! och jag är väl medveten om att uppdateringen här har varit usel det senaste. Det har i alla fall varit en bra vecka, och framförallt har helgen varit riktigt skön. Vi har umgåtts mycket med David, Helene och Julia, och även med Niklas och Frida. Lördagen spenderades också med Teds moster och hennes familj. Så man kan säga att helgen gått i familjens tecken.

Jag hinner tyvärr inte med något längre inlägg nu, då jag måste plocka ihop mig för att åka in till skolan. Men här kommer några bilder som jag snott från Helene från när vi var på skogspromenad runt Sisjön i lördags. Korvgrillning, smores (eller skruttisar?) grillades över elden!


I väntan på elden...


haha! det är bra med reflexer, så att man syns!


Gott med korv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0