Fredagsmyys

Halli hallo från en riktig slappis här. Halvsittligger i sängen med datorn i knät, har precis ätit en skål flingor i detta läge med... Ibland får man fredagsmysa även på morgonen tycker jag!
Klockan ringde vid åtta, och då var jag och Nova nere i tvättstugan för att slänga in en tvätt. Till mitt och min gigantiska tvätthögs förtret var det bara en maskin som fungerade! morr.... Jag försökte sedan gå och lägga mig igen, men precis när jag lyckats somna om ringde klockan en andra gång, dags att gå ner och hänga upp tvätten och ladda en ny maskin.... Nu är så klockan snart dags för ytterligare en visit ner till tvätten, och kanske är det även dags för mig att rycka upp mig lite. Vid ettiden ska jag hem till Isabel för lite lunch, kanske hinner jag förbi ett konditori med, det är ju ändå Gustav Adolfsdagen idag = bakelse!

Nej nu ska jag kila ner och hänga tvätt! Vi hörs! (och håll alla tummar ni har för mig imorgon, då ska vi på utställning!)

Här är fina Nova i sin bästa pose: :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0