trötthet...

ååh vad jag varit dålig på att uppdatera här! sorry!
B-uppsatsskrivandet är i full gång, eller borde vara i alla fall... Jag och Cicci kämpar på, men det går seegt. Igår övargav jag till och med Cicci för att åka iväg på hund & jaktmässa i Jönköping, inte snällt alls känner jag, förlåt gumman!
Ska dock snart pallra mig över till Hisingen och Cicci för att försöka få till slutklämmen. På tisdag är det dags för opponering, så den bör vara ganska klar då...

Som sagt så var vi iväg på mässa igår. Massa jaktgrejer till salu var det, vilket Ted och Hasse uppskattade. Det var också uppvisningar av jaktretrieverklubben, apporttävlingar i vatten med mera med mera. Jag fick se flera jättefina Flattar, och det var också en jätteduktig Flat som vann apporteringstävlingen.
De hade också en liten park med uppstoppade afrikanska djur, kolla in den här bjässen:

Sophia och nåt gigantiskt djur...
Sophia och.. ja vad var det nu för nåt? Stort var det i alla fall!

För övrigt har jag dragit på mig en hemsk förkylning. Ont i halsen, snuvig, hostig och allmänt seeg. Kan ju säga att uppsatsmotivationen inte ökar tack vare den...

Imorgon kommer en tjej ifrån Växjö och tittar på pållen min. Det var några och provred även förra helgen, men de tyckte att han var lite för stark i hoppningen, attans. Får hoppas på imorgon. I och med hundmässan igår är jag ju ännu mer sugen på hund nu, iiivrig!!!

Nu ska jag preppa mig med huvudvärkstabletter och nässpray och ladda för pluggstuga hos Cicci....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0