Snurr snurr...

Ja nu snurrar det i huvudet, av massa tankar, intryck, känslor och funderingar!
Har varit och gått bredvid på nya sommarjobbet igår och idag; en servicebostad för funktionshindrade. En massa nya intryck och tankar. Men det verkar bra! Verkar vara ett gott gäng och givande arbete. Men mycket att lära sig är det!

Dessutom är B-uppsatsen i full gång. Handledningen i tisdags gick bra, och vi fick nya saker att jobba med. Nu börjar skrivandet, analysen, bearbetningen på riktigt. Men det ska bli kul! Imorgon ska jag hem till Cicci och sätta igång. Hon ringde nyss och gav oss en liten sovmorgon imorgon, Tack gumman, det behöver vi!

Säljandet av hästen rullar på det med.... På söndag kommer Julia och hennes mamma från Vänersborg och ska kika på honom. De verkar väldigt vettiga och trevliga så jag håller alla tummar jag har på att de ska falla för min pärla.

Som sagt, det är mycket i huvudet för tillfället. Det är mestadels roliga saker, men va trött man bli av att gå omkring och fundera hela tiden!

Avslutningsvis måste jag lägga upp dessa helt underbara bilderna på lilla Julia ifrån babysimmet där hon simmar för mig, sååå duktig är hon!

dyker som en fisk!
Åååh Dyk!


Simmar med pappa!

med kompisen Ludvig
Julia och polaren Ludvig. Och så jag där i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0