nu börjar det lossna...

...för jag har hittat en köpare till hästen!!! Tjohooo! En jättego tjej från Älmhult i Småland. Lugn, vettig och trevlig. Dock måste han besiktigas innan vi kan spika något. Jag tror inte att det ska vara några problem, men man blir ju ändå lite nervös... TÄNK OM.... Det känns i alla fall super att det till slut händer något. Samtidigt är det lite läskigt, nu ska han faktiskt försvinna på riktigt, min lilla plutt...
Men något som är riktigt positivt är att om allt går bra kan vi börja titta på riktigt efter hund. Åååh så mysigt det ska bli. :)

B-uppsatsen är nu ivägskickad för beskådning av våra gruppkamrater, och på tisdag är det dags för opponering. Känns skönt att vi faktiskt inte Kan göra något med den just nu. Det blir nya tag på onsdag! ...dock ska ju de andras uppsatser läsas, vi ska ju även opponera på någon...

Söndagen har i övrigt varit finfin. Upp i ottan och släppte ut hästarna, sen hem och sova lite till. Efter en god frukost med nybakade scones ringde Toyens förhoppningsvis blivande ägare med de goda nyheterna. Vi firade med att åka till IKEA, där det blev ny badrumsmatta, toastolssits och duschdraperier till badrummet. Nu är allt enhetligt blått och snyggt!

Nu ska Ted iväg och jaga vildsvin, hoppas han skjuter något, mums.... Jag beger mig snart hem till Sophia för pizza, cola och romantisk komedi, Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0