Maj maj måne...

Nu var det så fredag, jag fattar inte vad alla dagar tar vägen! De säger ju att det går fortare ju äldre man blir, och det stämmer säkert!
Veckan har ju varit helt underbar vädermässigt! Rena rama sommarvärmen. Dock hade jag önskat att jag fått vara ute i den litelite mer, men man kan ju inte få allt! För tyvärr har jag en hemtenta som ska in nästa vecka, så det är bara att bita i det sura äpplet, jag är väl klar med den när regnet kommer antagligen, jag och min vanliga tajming...

Jag måste stolt visa upp en bild på vad jag gjorde i onsdags, istället för att plugga... Jag bakade bröd! Asnöjd är jag, det händer inte ofta ska ni veta. Morotsbröd med valnötter, solrosfrön, pumpafrön m.m. blev det, skåda och njut:

bröd!
Kom dock på det när vi redan börjat äta på det, men ändå!

Detta härliga bröd var bland annat vad som återfanns i min picnickorg igår, på självaste valborgsmässoafton. Det blev picnic, sol, öl och trevligt sällskap, och senare även cortegen. Jag brukar vara jätteintresserad de första typ fem vagnarna, sen blir det liksom lite tradigt. Så även i år. Efter några vagnar satte vi oss ner på filten igen, såg vi något var det ju kul, annars var det mest trevligt att bara njuta av att man kunde ha shorts på sig hela kvällen :)

många folk...
Mycket folk att glo på var det i alla fall!

Kvällen avslutades hemma hos Sophia och Hasse, där Ted hållit till under kvällen. Vi tittade på filmen Australia, mysig film får jag säga, men lååång!

Nu är det dags för lite frukost, innan jag tar tag i min hemska hemtenta igen. Vid två befinner vi oss i Mölnlycke på 14årskalas för min kära kusin Adam som fyller år idag. Grattis Adam!!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0