Välkommen till min nya blogg!

Jag hade skrivit en massa här, var himla nöjd, och så glömde jag spara.... Och nu orkar jag verkligen inte skriva om det. Men välkommen hit, läs, begrunda, och tyck vad du vill! Skriver mest för att det är roligt att skriva av sig lite, men vill Du läsa är det bara roligt!

Måndag måndag måndag.... Snart är den slut, och imorgon är det tisdag.. och imorgon fyller mamsen år!!

Extrajobbar gör jag på babysim, och igår var finaste ungen Julia där och simmade! Stoltaste fastern är jag, jag petar in en liten bild på underverket! Finaste Julia!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nämen, en sån tjusig blogg du har skaffat dig. Ska bli roligt att läsa om alla dina äventyr...

Sov så gott på dig!

kram

2009-03-16 @ 22:48:53
URL: http://dexter.nordharna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0