helgkänslor

Torsdag kväll, och imorgon är det äntligen fredag. Idag kom min älskling hem från sin arbetsvecka, skönt att ha honom hemma några dagar innan han åker iväg igen! Idag har pållen min fått nya skor, och han och jag har fått en fin tur i skogen i det härliga vädret!
Jag börjar även se ett ljus i slutet av tunneln vad gäller min hemtenta, bara en fråga kvar, och den ska in först på tisdag! Känns som att läget är under kontroll, skönt! Imorgon får jag o Cicci även tillbaka vår tenta i den andra kursen jag läst, Utagerande och utsatta män, spännande och se hur det gått! ..kursen var toppen, men jag har ingen vidare lust att göra om den!

Som sagt, nu är det snart helg, och vi ska med mamma o pappa upp till sommarstället imorgon, premiär för det här året, ska bli superskönt att bara få komma dit och göra ingenting! Vi har ingen el eller rinnande vatten där så det är verkligen total avslappning som gäller, skönt att fly vardagen för en stund, kan behövas i all tentaångest!

mjaaa, känns som att det mesta flyter på bra, solen skiner och humöret är på topp!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0