Helgbestyr

En mysig helg har passerat. Fredagskvällen spenderade jag och Nova hos Sophia för tjejkväll. Pizza, ostbågar, chips, dipp och godis gjorde att jag rullade därifrån med ett hemskt illamående, men mysigt var det! Fullt hus var det gällande hundar. Sophias tre, lilla Nova, och så Hannas Molly. Men allt gick väldigt bra, och Nova tyckte det var väldigt spännande. Nova fick en massa uppmärksamhet, och är det så konstigt? Så söt som hon är.

Hanna och Nova
Hanna och Nova posar fint

massagestugan
Fia plockade fram sina allehanda massageredskap =)

Lördag morgon packade vi in oss i lilla bilen och åkte till landet. Nova stormtrivdes med att få vara ute nästan hela tiden och kunna gå ut och in som hon ville. För första gången sov hon också på golvet i sin bädd hela natten, utan att ens be om att få komma upp! Duktiga Nova!! Idag var vi uppe vid sjön nära torpet och badade, Nova följde glatt efter Alma (mammas hund) ner i vattnet och simmade lite idag med, så duktig så.

bilfärd
Nu åker jag duktigt i baksätet med min nya fina sele!

Imorgon är det dags för nya äventyr igen. Jag och Nova ska träffa Cicci och Dexter och åka till havet för lite pic-nic och badmys!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så fin hon är i sin bilsele! Lekfarbror Dexter har sovit hela dagen så att han orkar med ett litet busfrö som Nova imorgon...:)

2009-06-15 @ 00:17:23
URL: http://dexter.nordharna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0