sjusovare...

Jag försov mig i morse! Sju skulle jag vara på jobbet, och tio i åtta ringer dom från jobbet och väcker mig, pinsamt! Har faktiskt aldrig försovit mig så.. Men det hela löste sig bra och dagen fungerade relativt smärtfritt ändå. Dock blir man ju helt väck när man väcks så abrupt...

Imorgon är jag ledig, och det ska bli såå skönt att få sova. Lördag jobbar jag, och sen blir det kalas hos David och Helene med utgång efteråt, ska bli riktigt skoj.

Blir ett kort inlägg idag, är inte så mycket som händer nu, mest jobb på schemat... Ska iväg till Fia nu för lite pizza och tjöt!

-förresten så har Nova tappat sin förstaste tand, nu börjar hon bli stor minsann! ...och stor är hon i övrigt med, efter rekommendationer från uppfödaren har vi nu dragit ner lite på maten... Vår lilla tjockis :)


Kommentarer
Postat av: Louise & Svea

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er och med lilla Nova :) Hur mycket väger hon nu? De växer ju så det knakar, Svea väger hela 14kg. Går allt bra med Nova för övrigt? :) Här går allt fortfarande strålande och jag kunde inte vara mer nöjd med min lilla bebis.

MVH/ Louise&Svea

2009-08-03 @ 12:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0