Husvagnssemester avklarad

Så vart vi tillbaka från vår lilla tripp med husvagnen. Har varit jätteskönt att bara komma iväg lite, och bara vara... Ted har till och med fastnat i en bok som han varit helt manisk i hela veckan. För oinvigda kan jag berätta att det är något mycket sällsynt! Det enda som inte varit toppen under veckan är ju tyvärr vädret... Men lite sol har vi fått på oss i alla fall, och jag har faktiskt badat en gång.

Vi började vår resa i Älmhult i Småland, dit Toy Boy flyttat med sin nya ägare. Vi hamnade på en jättemysig liten camping alldeles vid en sjö. Vi var förstås också och hälsade på lille Toy, och han verkade ha det så bra så! Cecilia, Toys ägare, är jättego och det kändes inte alls jobbigt att hälsa på honom, bara roligt.

ekipaget på väg!
Ekipaget på väg!

Jag och mina äsklingar!
Nova och Toy - mina Pälsklingar! Finast i världen.

Nästa anhalt blev Åhus i Skåne. Därifrån har jag bilder på en annan kamera, nämligen en systemkamera som jag köpte till mig och Ted för vår 2årsdag som vi firade i tisdags. :) Jag skriver därför med om de dagarna inom en snar framtid när jag fått in de bilderna på datorn!

Nu ska jag äta god mat med älskling, sen blir det nog en sväng ut på stan med Tina! So long!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad nice ni verkar ha haft! Toppen present du köpte till dig och Ted, den kan vi träffas och leka med...:) Kram

2009-07-11 @ 20:34:22
URL: http://dexter.nordharna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0