Flytt, försäljning och fritid

Halloj! Här är klockan nu kvart i tolv och jag sitter och hänger i min fåtölj i vardagsrummet. Ted har åkt iväg för att hjälpa Fredrik och Anna att flytta, och jag väntar på att tiden ska gå lite...
Vid ettiden kommer en kille som ska köpa min ena sadel, vilket ska bli skönt. Har visserligen en sadel till och en massa andra saker att sälja, men det är på väg åt rätt håll i alla fall.
Efter försäljningen av sadeln, som förhoppningsvis blir av, så åker även jag till Fredrik och Anna. Får se om jag bär något, om inte annat vill jag ju se nya lägenheten i alla fall. Hörde något om pizza och öl med.. :P

Förresten, så måste jag ju berätta att vi anmält oss till Västkustvalpen den 23augusti. En inofficiell utställning för valpar. Så där ska lilla Nova få visa upp sig! Ska bli jätteroligt , och spännande att se vad domaren har att säga om vår lilla pärla!

Nej, nu ska jag och Nova ut och promenixa lite... Hörs snart igen!


två trötta själar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0