busy busy...

Ja nu vart det allt ett bra tag sen jag uppdaterade här... Igen... Ledsen för det.
Det mesta rullar på i min värld. De senaste dagarna har fyllts av lite öl, lite jobb, lite stallstäd, lite landet, bonnauktion och svampplockning. Jag kör en liten bild-update:

Öl och utsikt

Jag och Frida var ute och tog några öl. Vi hamnade här; i Rubys takbar. Fint väder och fin utsikt, mycket trevligt! Gothia var igång och vi slapp trängas med dem, utan kunde istället glo på dem ifrån ovan :)


Klädesholmen

Vi har också varit ute på Klädesholmen och hälsat på Sara och Peter. Mycket trevligt! Vädret var lite schizo, men efter moln, öösregn och åska kom solen fram och vi käkade middag på.. Kylen hette det nog, en mysig restaurang på Klädesholmen:

Jag, Peter och Sara. Mys!


Bonnauktion, Dragsmark och trampcykel
Förra helgen styrde vi kosan mot Dragsmark, där vi tidigare delade sommarställe ihop med Sophia och hennes familj. Vi hälsade på våra vänner där, åt gott, och åkte sedan på en mysig bonnauktion i närheten som vi altid gjort innan. Vi fyndade lite möbler till landet, i övrigt var det inte så mycket att shoppa den här gången.
Julia var där med, och hon och Malte, Malin och Johans son, tog en tur tillsammans på Maltes trampcykel, det tyckte Julia var toppen!

Utsikten från verandan i Dragsmark


Hej vad det går!



Skogens guld...
Igår åkte jag, Ted och Nova upp till mamma och pappa på landet. Gårkvällen spenderades med kortspel och vin, och idag tog vi oss ut i skogen för att leta kantareller. Och det hittade vi! En massa fina, stora gula svampar! Kul när man hittar!


Galet stora och fina, rena klasar av svamp!


En liten Karl-Johan blev det också



Nu är vi hemma från landet, och imorgon är det dags för Fredrik och Anna att flytta, så dit ska vi och assistera. Jag ska även hinna med att åka till stallet för att sälja min ena sadel till en intressent. Skönt att bli av med grejerna....
Nu ska vi pallra oss iväg till Fredrik och Anna och lämna lite flyttlådor, sen blir det nog hem till Fia och Hasse för lite middag.
Hörs snart igen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0