Nästa anhalt...

Halloj igen!
Nu har jag lyckats få in bilderna från systemkameran på datorn, då vi hade tagit över 600bilder har det inneburit en del rensande....

Efter Älmhult styrde vi alltså kosan mot Åhus i Skåne. En jättefin fyrstjärnig camping alldeles vid havet och den fina långa sandstranden var vårt mål. Här firade jag och Ted även vår tvåårsdag. Han fick, som bekant, en systemkamera av mig, eller a, Vi fick en systemkamera av mig :) Utav Ted fick jag en ballongfärd, något jag länge velat testa. Så det ska bli väldigt kul! Åhus bjöd förutom mys med jordgubbar, champagne och sandstrand även på lite bad, och en hel del plaskande för lilla Nova i havet, mysigt tyckte hon!
Här följer några av alla bilder ifrån Åhus:







Fina Nova!
Världens finaste!




Myspys vid havet

Nästa stopp för vår resa blev Falsterbo, även detta i Skåne. Mer om det och bilder därifrån kommer inom kort!
Ha det fint så länge, nu ska vi snart ta oss ut till Klädesholmen till lilla Sara och Peter för en skön dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0