Spelning, kalas, förkylning och baconsjuka

Helli hallo!
Helgen har passerat, och en hel del har hänt. Jag har bland annat blivit ett år äldre! Hade en mysig födelsedag med frukost på sängen och fin sång av Ted, grupparbete med bullar och glögg, supergod födelsedagsmiddag och spelning av Kristoffer Hedberg i Vara! Utav Ted fick jag ett par jättefina örhängen från Calvin Klein, ser ut som en liten gulddroppe.
Som sagt, kvällen spenderades i Vara där Kristoffer var förband till Dan Hylander.Vi gick dock bara på Kristoffer, då Dan inte riktigt är vår typ av musik.... Kristoffer var dock mycket bra, och det var väldigt kul att träffa honom igen! Att han dessutom eventuellt flyttar till Göteborg snart lät ännu bättre.
Här är några bilder från spelningen:





Lördagen sedan var det dags för kalas! Jag var igång vid tiotiden och bakade. Kakor av olika slag och tårtor stod sedan uppdukat när släkt och familj kom på besök. Mycket trevligt vart det, och tårtorna blev goda, trots några missöden på vägen när receptet inte ville bli på riktigt som det såg ut på bilderna...
Jag fick en del fint även av la familia. Ett fint halsband, biobiljetter, lite smått och gott för julen och inte minst en natt på Särö hus där jag och Ted ska få bo, plaska i poolen, äta gott och slappna av, ska bli riktigt mysigt! Här är lite bilder från detta kalasande:


Kakorna! Tyvärr glömde jag ta kort på de fina tårtorna :)


Ett tjusigt halsband från moster Lena


Jag och min fina hjälpreda!


..och min andra fina hjälpreda! Kul med kartonger!


Lördagskvällen spenderades sedan hemma hos David och Helene där vi åt räkor och kollade på film, mycket trevligt!

Nu är det så måndag. Jag har till slut varit iväg och vaccinerat mig idag. Är ju inte jätteförtjust i sprutor, men det gick ju fort och smärtfritt. Får se hur det blir nu efteråt bara. Har lite ont i huvudet och armen nu, bara det inte blir värre så är jag nöjd, har inte tid att vara sjuk!

Nu ska jag slappa vidare i soffan, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0