Middle days

Mellandagarna ja. Ett ord för mig förnkippat med familj, vänner, promenader och shopping. Jag har nog hunnit med det mesta av de punkterna. Kanske att bio skulle varit ett sådant ord med, det har jag dock inte hunnit med. Själva julafton var mysig. Ted var hos sin pappa och jag ute hos mina föräldrar i Kullavik. Vi kikade på Kalle och åt god mat. När det sedan var dags för tomten så dök Ted upp, han missade dock tomten preciiiis (ho ho...)
Lilla Julia var himla fascinerad av tomten. Han var allt liite läskig, men om man fick hålla mamma i handen gick det bra att ta emot julklappar av honom. Och det var utan tvekan Julia som fick flest julklappar i år! På en god andraplats kom Nova, även hon fick en hel del! Här kommer några bilder från julafton:


Tittar på Kalle Ankas jul


Glada miner! :)


Fina tomten

Sedan var det juldag och dags att åka till Nosebro och Teds mamma, man och lillasyster. Där bjöd Richard på god mat och klappar delades ut, mycket trevligt.
Som sagt, så har resterande mellandagar spenderats med familj och vänner, annandagen spenderades med David, Helen och Julia. Först ute i skogen där Julia invigde sin nya pulka, sedan hemma hos dem där god mat serverades och spel spelades.

Idag har jag så till slut satt igång med min hemtenta som ska in 15e januari. Har fått en fråga av fyra klar och planerar att fortsätta imorgon... Såhär såg mitt köksbord ut förut idag:


många böcker.....

Slutligen vill jag skicka ett STORT GRATTIS till Sophia och Hasse som idag fick sin lilla dotter till världen. Frisk och kry och allt hade gått bra! Längtar tills jag får se underverket.

Nu ska jag återgå till min soffa för att bara vara innan det är dags för sängen och en ny pluggdag imorgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0