Kylan är tillbaka....

Japp, nu vart det kallt igen! Inte för att det varit jättevarmt de senaste dagarna heller, men nu idag var det nere på flera minus och termobyxorna fick åka på när det var dags för promenix!
I övrigt händer det inte jättemycket spännande saker här hos mig... Jag går upp, äter frukost, kollar bloggar, fb osv, går ut med Nova, äter lunch, och sen blir det tentaskrivning... Idag fick jag klart fråga två av fyra, halvvägs!! Och jag tyckte i alla fall tidigare att de två sista frågorna såg lättast ut, får väl se om jag tycker det när jag väl är där. Känns skönt att vara på gång i alla fall. Hade tänkt att jag skulle tagit en sväng iväg och kollat i lite affärer när jag var färdigpluggad idag, men nu finns ingen energi... Imorgon tar jag nog en paus från pluggeriet och lägger lite shopping på schemat istället. Har inte tänkt spendera jättemycket, behöver mest inhandla ett par strumpbyxor tills imorgon kväll, hårgojs, lite smink och hårspray. Ska försöka hålla mig till det med...

För imorgon är det ju nyårsafton, :D Vi ska på fest hos Karin ihop med Teds bröder och diverse trevligt folk, mycket trevligt. Lilla Nova ska få fira nyår hemma hos Cicci och Dexter, det lär hon nog vara nöjd med också! Sedan ska Dexter i princip bo hos oss resten av helgen, men han är så snäll och rar så det ska inte vara några bekymmer inte :)

Det var dagens update, som sagt, det händer inte jättemycket här.... Gott Nytt 2010 om vi inte hörs imorgon!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0