Städ, tvätt, fix och promenix

Halloj!
Igår hade jag en riktig röjardag här hemma. Jag var otroligt rastlös, och då de allra flesta jobbar och står i är det bara att underhålla sig själv. Så det blev dammtorkning, dammsugning, golvskurning och tvättning som fick bli dagens aktiviteter. Sådär kul, men väldigt skönt när det är gjort!
När Ted kom hem lagade han lite mat till oss, sen tog vi på oss promenadskorna och gav oss ut. Vi promenixade upp till min mormor som bor i Guldheden, en alldeles perfekt promenad! Väl där fick vi kex, ost, kaffe och hembakad toscakaka, mums! Jag tog med mig kameran för att kunna föreviga denna kväll, men tyvärr kom jag bara ihåg den en liten stund på väg dit, så det blev bara ett kort, men här är det:


Ted i låånga trappan :)

Idag är jag minst lika rastlös, men nu har jag inget kvar att städa... Jag skulle kunna putsa mina sketna fönster, men det är ju såå tråkigt!
Äh, jag lär väl hamna i soffan med datorn i knät som vanligt....
Ikväll är det i alla fall dags för valpkurs, det ska bli roligt! Ikväll ska även mamma följa med och kika, nyttigt och kul!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0