Plaska plaska plaska!

Ja, idag har jag varit och plaskat i Åby simhall. Det var Julia och hennes två kompisar Ludvig och Max med föräldrar som var med och plaskade, sparkade, dök och simmade. Det var en liten uppfräschning inför babysimmets kursstart om två veckor, och jag hade minst lika roligt som bebisarna! Julia hade sannerligen inte glömt något, och tyckte det var så skoj, en riktig liten fisk!
Här är en bild från simmet i våras, riktigt fräck bild (som jag säkert visat innan, men som är så fin!):


Ååh dyk!

Simmandet idag fick mig verkligen att längta till jobbet som som sagt drar igång om två veckor, ska bli jättekul att komma igång med plaskandet med de små igen! På fredag är det dags för kick-off för personalen på Aqua Barn och även det ska bli kul.

Igår var det dags för andra gången på valpkursen, och även det gick toppen! Nova gör aallt för godis, en riktig ängel blir hon när matte har korv i handen! Vi fick massa beröm av kursledaren, och återigen flera kommentarer om att hon är stor.... Inte tjock, men väldigt stor för sin ålder. Hihi, hon är en riktig Holmare hon :)

Nu ska jag peta i mig lite lunch, sen ska jag och Nova bege oss ut i skogen en sväng!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0