Så var det måndag igen

Har fått kritik för att jag är dålig på att uppdatera. Sorry sorry, men iblan blir det svårt att riktigt hinna med.
Helgen har varit intensiv, men väldigt rolig. Fredagkvällen spenderades ihop med Jessica och lite vin på stan, mysigt!
Myspys

Älskling Ted var också ute och slirade. Jag kom hem senare än honom, men det var han som mådde sämst dagen efter. Stackare! I lördags blev det lite shopping, och vi åkte även och hälsade på bror och Helene, och lilla Julia. Hon växer så det knakar, och jesus vad söt hon är ungen!
fasters älskling
Fasters älskling!

Lördagskvällen bjöd på grillfest hos Dahl, mycket trevligt det med! Bror David var där med, och mottot "den som hörs mest får prata" känner jag passade in på kvällen... Ljudnivån var hög, men så också trivselfaktorn! Kul att lillasyster numer faktiskt får vara med o leka då och då, haha! (ibland kan man dock undra vem det egentligen är som är yngst...)

Söndag var fylld med plaskande bebisar och återigen en grillfest, då Teds bror Richard fyllde år. Julia skötte sig super på simmet och dök galant!

Efter en fullspäckad helg är man nu lite trött, men skoj skoj var det. Jo förresten så visade jag hästen för några intressenter igår! De skulle höra av sig inom några dagar så jag håller tummar, korsar fingrar och hoppas på alla sätt och vis att de charmades av min plutt. Magkänslan var bra i alla fall...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0