party, plask och pizzabrist

Måndag... Är ju också ett sätt att spendera en sjundedel av sitt liv på. Trött trött trött efter helgen, är det kanske den man egentligen ska vila upp sig under? Äh!
Teds bror Kenny fyllde 30 förra veckan så i lördags var det fest för honom! En supersnygg espressobryggare fick han utav oss, nu vet jag vart jag ska bjuda in mig på kaffe i fortsättningen! Festen var i övrigt mycket lyckad, trevliga människor, god mat, och massa vin! :) Tack Kenny och Vanessa för en toppenkväll!

                                                                    Födelsedagsbarnet!     balkonghäng

Dagen efter var dessvärre som den brukar... Seeg och bakfylld. Var och plaskade med bebisarna, vilke inte var några problem medans jag var där, men ack så trött jag var när jag kom hem! Julia dök för första gången igår, duuktig tjej!!
Väl hemma ställde jag mig vid spisen och gjorde matlåda efter matlåda till Ted för hans arbetsvecka i Hunnebo. Själv var han iväg och jagade, så man fick väl offra sig för en gångs skull :P
Pizzabegäret var stort, hela dagen hade jag gått omkring med ett sånt suug efter pizza, men när väl matlådorna var gjorda och Ted hade kommit hem, så var pizzerian stängd! Borde finnas en nattöppen pizzeria för diverse nattugglor!

Jag har fått ett svar på hästannonsen! Ett bra sådant också! Förhoppningsvis får jag med gulliga Cicci till stallet och filmar oss imorgon, så hon får se honom. Hon hade lite svårt att komma iväg och bodde en bit bort, så vi börjar med en film i alla fall. Får hoppas han sköter sig imorgon då... Hon verkar toppen, så jag håller alla tummar jag har!

Nu kurrar magen, ska fylla den med någon av alla matlådorna i kylen, sen blir det tillbaka till skolan och hämta ut en tenta... spännande och se hur den gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0