Benlindor och kamerastrul

Idag var Cicci och Dexter med mig i stallet för att dels agera kameraman och filma mig och Toy när vi red, dels skulle Dexter övas på att umgås med hästar :)
Toy skötte sig toppenfint och vi fick en fin film och en del fina kort på oss. Även Dexter var jätteduktig, och hästskräcken hade vid dagens slut bytts ut mot en lust att leka med hästarna, haha!
Överföringen av filmen från kamera till dator krånglade lite så jag har den ännu inte i mina ägor, vilket ivriga jag tycker är lite jobbigt, men inom ett par dagar är den i alla fall min. Då ska intressenterna på Toy få se hur fin han är, plutten min! När han är så duktig och fin sticker det återigen till lite i hjärtat för att jag ska sälja honom, men när jag sansat mig och tänker klart igen så är jag tillfreds med mitt beslut. För tänk så roligt någon som vill tävla och träna mer kan ha med honom!

Nu är det dags för lite plugg, en dusch, och sen blir det slappa i soffan, trött trött!
Lägger in lite bilder ifrån dagen i stallet:

Dexter i halmen, mysigt!
Dexter trivdes i den myysiga halmen!

Toy försöker desperat få hälsa på den lilla lilla hästen
Hallå där kompis!

Snyggingen!
Min fina fina Toy!

Kommentarer
Postat av: anton

guh va dålig du är på att uppdatera

2009-04-26 @ 00:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0